Klacht: Geen reactie van de Jong

Ik heb 10 jaar geleden samen gewoond, mijn ex heeft destijds op mijn adres spullen besteld op mijn naam toen ik voor 4 maanden in het buitenland verbleef voor mijn werk. Helaas moest ik dit uiteindelijk betalen omdat het op mijn adres was besteld, en mijn ex helemaal geen geld had.
Rechtszaak gehad, helaas verloren.
Uiteindelijk ben ik vol tegenzin een betalingsregeling gestart, maar kreeg toen het grootste deel al voldaan was een brief van MG de Jong dat de vordering werd overgenomen door een ander incassobureau en ik verder niets hoefde te doen.
Helaas heb ik nooit meer bericht gekregen over deze vordering, niet vaan een nieuw incassobureau, en ook niet van MG de Jong.

Vorig jaar oktober kreeg ik bericht dat de Jong de vordering weer had terug genomen, maar kreeg ik er flinke rente bij, na veel heen en weer mailen zijn we uiteindelijk toch overeen gekomen dat ik de oorspronkelijk vordering zou betalen, en geen rente.

Nu hadden mijn partner en ik pas de hypotheek adviseur op bezoek omdat we ons huis willen verbouwen, echter kreeg ik rood licht i.v.m. de vordering bij de Jong.

Ik heb netjes een uitgebreide mail gestuurd met uitleg en de vraag of ze mijn codering willen omzetten zodat we verder kunnen met de hypotheek, maar ik krijg geen reactie, ook nadat ik een herinnering had gestuurd heb ik nog steeds geen enkele reactie mogen ontvangen.

Ik had alleen maar schulden door een ex die mij heeft opgelicht en letterlijk van mij heeft gestolen, en nu, 10 jaar later, waarin ik gelukkig alles al heb afbetaald (laatste afbetaling was in 2012) hebben we flink kunnen sparen, maar helaas, door deze ene vordering bij de Jong van ik geloof al met al 200 euro, kunnen we niets.

Wanneer ze mijn codering bij het BKR omzetten en reactie geven.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over M.G. de Jong gerechtsdeurwaarders en incasso

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over M.G. de Jong gerechtsdeurwaarders en incasso nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht vandijk

3 weken geleden - Heb vernomen dat MG de Jong mijn klacht niet in behandeling wil nemen, dit vind ik zeer spijtig, aangezien ze gewoonweg geen enkele reactie geven, maar ik hoop dat ze beseffen dat niet iedereen met een vordering hier zelf schuld aan hoeft te hebben. Hoop alsnog op een reactie, en ook al is die voor mij niet positief, het feit dat ik helemaal niks hoor vind ik zeer onprofessioneel.

Alle klachten die gemeld zijn door vandijk