Klacht: Geen reactie op mails en telefoontjes

op 17 juni 2017 over FBTO in de categorie Verzekering

FBTO van achmea
misschien ooit wel goede service gehad, maar nu zeker niet meer.

Reageren niet op mails, blijkbaar is dit te ouderwets voor ze, het balkje is ook niet werkend op de site, dus je moet de mail maar zelf via google achterhalen. Terwijl er op de contactpagina staat dat je ze kunt mailen, bij het afsluiten van een verzekering lijkt dit dus in orde.

Blijkbaar vinden ze dat ik maar facebook moet maken, maar zo dom ben ik niet om mijn gegevens naar USA te versturen terwijl ik klant ben van een NL bedrijf in NL. Ik wil gewoon hier met ze praten en niet via server van facebook of andere social media.

Bellen helpt ook niet, meerdere keren in de wacht. Op de site staat dat ze je terugbellen na 5 min in de wacht, is ook een leugen.

Site is vernieuwd, maar werkt totaal niet goed. ook mijnfbto niet.
Kan mijn rekeningnummer niet doorgeven/wijzigen op de site! lekker handig, zo zijn er meer inconsistenties te vinden.

Vragen over mijn verzekering zijn niet beantwoord, laat staan de klachten.

Hallo FBTO,

leven jullie nog?

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar FBTO over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FBTO in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FBTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FBTO

Heeft op 19 juni 2017 om 11:41 geantwoord

Beste KG Koning,

Op onze website hebben wij het email adres eraf gehaald. Dit omdat we veel snellere kanalen hebben. Denk hierbij vooral aan social media kanalen. Toch mag je ons altijd mailen op info@fbto.nl En daar krijg je reactie binnen een aantal werkdagen.
Natuurlijk zijn wij ook telefonisch bereikbaar. Het kan zijn dat je bij dit lokale nummer even moet wachten als het druk is. Je krijgt dan sowieso een hulpvaardige collega aan de lijn. Als je dit niet wilt kan je je door ons laten terugbellen. Dit duurt een aantal werkdagen (geven wij ook aan).

En ook hier kan je ons vinden. Alleen is hier een rekeningnummer laten wijzigen niet erg handig ;)

Mocht je nog vragen hebben....dan is het aan jou welk kanaal je kiest!

FBTO Webcare

Heeft op 19 juni 2017 om 15:30 geantwoord

Website werkt nog steeds niet goed (oa reknr via mijnfbto) en ik krijg geen antwoord van info@fbto.nl dus kom met oplossingen ipv mooie woorden voor de sier hier

Bericht van FBTO

5 maanden geleden - Goedenavond, Wat jammer te lezen dat je niet tevreden over ons bent. Via deze weg kan ik met de gegevens die ik van je heb niets regelen of nakijken. Is het een dat je ons een Whats app stuurt op 06 1350 9099? Daar kunnen we je snel te woord staan. App je buiten werktijden? Dan pakken we je appje de volgende werkdag op. FBTO Webcare

Reactie van de melder van de klacht K.G. Koning

5 maanden geleden - Mocht je nog vragen hebben....dan is het aan jou welk kanaal je kiest! Ik heb dus gebeld en gemaild zonder respons van jullie kant! Social media incl whatsapp zei ik al gaat niet gebeuren. Medewerker daarvan kan ney zo goed mails beantwoorden, sommige (andere) webcareteams werken nou eenmaal slimmer/sneller/efficiënter het is maar wat je prioriteiten zijn natuurlijk. Via deze weg hoeven jullie ook niet te reageren, beantwoord gewoon de mails van klanten eerst.

Alle klachten die gemeld zijn door K.G. Koning