Klacht: Geen reactie op mails en meterstanden!

op 22 mei 2020 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Na vele belletjes en mails krijg ik telkens geen reactie of antwoord op het probleem. Ik kan online de meterstanden niet doorgeven en mij wordt steeds gevraagd dit via mail te doen maar daarop krijg ik geen antwoord en ik moet steeds in mijn factuur zien dat nog niets is aangepast. Ben het nu wel beu.

Als ik eens een antwoord krijg op mijn mail en alles is herberekend en opgelost.

Overigens staat de vraag of ik wil overstappen als mijn klacht is niet afgehandeld binnen 5 dagen maar ik wil eerst natuurlijk mijn teveel aan betaalde facturen terugzien voordat ik overstap! Ik denk wel aan overstappen door dit gedoe vanaf het begin...!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 22 mei 2020 om 12:57 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor het delen van uw ervaring.

Wat jammer om te lezen dat u al zo lang wacht op een reactie, dan wel telefonisch of per e-mail.
Aan uw klantnummer maak ik op dat u een zakelijke klant bent, helaas heb ik geen inzicht in zakelijke gegevens en kan ik u niet direct verder helpen.

Wel heb ik een verzoek ingediend voor u bij onze zakelijke klantenservice om per mail of telefoon contact met u op te nemen om dit met u op te lossen.

Zo hoop ik u toch verder geholpen te hebben.

Vincent
Eneco Webcare

Heeft op 22 mei 2020 om 13:19 geantwoord

Kastje naar de muur dus weer..

Alle klachten die gemeld zijn door JSLONIS