Klacht: Geen reactie op klacht door middels contactformulier

op 28 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Heb al een aantal keren een contactformulier in gevuld om door te geven dat ik al een paar weken geen folderpakket heb gehad maar ik krijg totaal niet een reactie van spotte dat vind ik toch een kwalijke zaak je kan op z,n minst een reactie kunnen geven maar tot heb ik nog steeds niets gehoord

Als ik gewoon elke week gewoon me folders weer krijg

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 31 juli 2017 om 12:39 geantwoord

Geachte mevrouw Huis,

Hartelijk dank voor uw bericht. Alle meldingen die bij ons binnenkomen worden in behandeling genomen en de betreffende bezorgers worden aangesproken. Bezorgers krijgen dan de kans om zich te verbeteren, gebeurt dit niet dan wordt de melding doorgestuurd naar de bezorgerscoördinator die er dan op toe gaat zien dat de bezorging weer goed gaat. Is er dan nog geen verbetering dan worden er strenge maatregelen genomen, te denken aan inhouding van loon en in het ergste geval ontslag.

Consumenten krijgen – als ze het contactformulier op onze website invullen – een bericht dat we niet iedereen persoonlijk een terugkoppeling kunnen geven over de afhandeling, maar dat wel alles wordt behandeld. Nabezorging kunnen wij niet bieden omdat wij in verband met de wet op privacy geen exacte huisnummers aan bezorgers door mogen geven. Daarom kunnen de folders – als ze niet gebracht zijn – tijdelijk via www.spotta.nl of via de app bekeken worden zodat niemand een aanbieding hoeft te missen.

Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door margriet60