Klacht: Geen reactie op email, ivm aanmaningen vorige bewoner

op 21 juni 2010 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Sinds mei dit jaar zijn m’n schoonouders vanwege gezondheidsproblemen verhuisd naar een seniorenwoning. Hiervoor zat een alleenstaande man in de schuldhulpverlening. In de maand van woning opknappen zijn er 4 aanmaningen van gerechtsdeurwaarders gekomen. Alleen bovenstaande wenste niet mee te werken staat namelijk in het systeem. Navraag bij de gemeente staat meneer op een ander adres. Ze weigeren het adres te wijizgen en op emails wordt geen reactie gegeven. Wel vallen ze mensen van 82 en 85 lastig met aanmaningen die niet voor hen bestemd zijn.

Gewenste oplossing

Reageren en dmv GBA opvraag gegevens meneer wijzigen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 01 augustus 2017 om 10:53 geantwoord

Geachte mevrouw Van Cittert,

Wij zijn sinds juni 2015 actief op Klacht.nl. Omdat uw klacht voor die tijd is geplaatst, en het betreffende dossier inmiddels is gesloten, zetten we deze klacht op opgelost.

Mocht uw klacht nog niet zijn opgelost dan kunt u de klacht uiteraard opnieuw plaatsen.

Van Arkel gerechtsdeurwaarders en incasso

Alle klachten die gemeld zijn door iresse