Klacht: Geen reactie op de klacht

op 30 september 2011 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De lens van het fototoestel gaat niet meer naar binnen. Fototoestel is nog maar een paar week oud.Opgestuurd zoals het hoort op de 9e september jl.. Maar nog helemaal niets van bol.com gehoord. Zelf maar weer voor de 2e keer gebeld en krijg weer te horen dat ik reactie via mail krijg.

Gewenste Oplossing:

Geheel nieuwe camera

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 30 september 2011 om 15:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Starke-Hilverts,

Wij hebben de bovenstaande klacht in behandeling genomen onder casenummer 6121967.

Inmiddels is er contact met u opgenomen. Hopelijk is uw klacht naar tevredenheid opgelost. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in antwoord op de verstuurde e-mail.

Met vriendelijke groet,
bol.com Customer Services Support

Alle klachten die gemeld zijn door dinastarke@hotmail.nl