Klacht: Geen reactie op bezwaarschrift

op 12 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik op 2 februari 2017 een bezwaarbrief verstuurd naar PostNL Pakketten
t.a.v. KR-ScIP te Leeuwarden over een beslissing van 01-01-2017. De referentie van de beslissing is: 3SEBEL3045080.

We zijn het niet eens met de beslissing omdat er belastingen worden geheven over een aankoop van 100 bierviltjes bedrukt voor een save-the-date van ons huwelijk op 19 aug. 2017. In de factuur wordt dit gekenmerkt als FANCYBIJOUTERIEEN VAN ANDERE STOFFEN. Naar mijn idee vallen bierviltjes hier niet onder. De aankoopwaarde is € 202,99, zie bijlage factuur.
Is er überhaupt gekeken naar de inhoud? Hoe is de douanewaarde van 315,82 vastgesteld?

Sinds het schrijven hebben we geen reactie ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Een reactie met uitleg van de berekening en aanpassing van de heffing.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 juli 2017 om 13:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Philippi,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat u tot op heden geen reactie heeft ontvangen over uw bezwaarschrift. Mijn excuses hiervoor.

Ik heb hier een melding van gemaakt met het verzoek om u hier zo spoedig mogelijk over te informeren.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door daphilip