Klacht: Geen reactie op bezwaarschrift

op 12 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik op 2 februari 2017 een bezwaarbrief verstuurd naar PostNL Pakketten
t.a.v. KR-ScIP te Leeuwarden over een beslissing van 01-01-2017. De referentie van de beslissing is: 3SEBEL3045080.

We zijn het niet eens met de beslissing omdat er belastingen worden geheven over een aankoop van 100 bierviltjes bedrukt voor een save-the-date van ons huwelijk op 19 aug. 2017. In de factuur wordt dit gekenmerkt als FANCYBIJOUTERIEEN VAN ANDERE STOFFEN. Naar mijn idee vallen bierviltjes hier niet onder. De aankoopwaarde is € 202,99, zie bijlage factuur.
Is er überhaupt gekeken naar de inhoud? Hoe is de douanewaarde van 315,82 vastgesteld?

Sinds het schrijven hebben we geen reactie ontvangen.

Een reactie met uitleg van de berekening en aanpassing van de heffing.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 12 juli 2017 om 13:24 geantwoord

Geachte heer Philippi,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat u tot op heden geen reactie heeft ontvangen over uw bezwaarschrift. Mijn excuses hiervoor.

Ik heb hier een melding van gemaakt met het verzoek om u hier zo spoedig mogelijk over te informeren.

Alle klachten die gemeld zijn door daphilip