Klacht: Geen reactie, geen feedback, geen oplossing

op 17 juni 2016 over Vanoutlet.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

1 maand geleden 2 Smart Balance Boards geretourneerd met vermelding defecten. Na 1 maand wachten heb ik een mail verstuurd met de vraag waarom ik geen feedback kreeg i.v.m. de herstelling. Standaardmail terug gekregen met de mededeling dat ze me binnen de 24 uur zouden contacteren. Na 36 uur terug een mail gestuurd. Dezelfde standaardmail terug gekregen. Na 48 uur nog steeds niets van Vanoutlet gehoord of gelezen…
P.S. boards besteld én betaald op 5 december, gekregen in januari. Standaardgarantie is 1 jaar.

Gewenste Oplossing:

Ikzelf en zeker mijn kinderen zullen tevreden zijn wanneer ze hun boards terug hebben, volledig hersteld of vernieuwd.
Dit graag nog voor de grote vakantie begint...

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vanoutlet.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vanoutlet.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ginokusmijnkloten