Klacht: Geen reactie, geen feedback, geen oplossing

op 17 juni 2016 over Vanoutlet.nl in de categorie Deal-Sites

1 maand geleden 2 Smart Balance Boards geretourneerd met vermelding defecten. Na 1 maand wachten heb ik een mail verstuurd met de vraag waarom ik geen feedback kreeg i.v.m. de herstelling. Standaardmail terug gekregen met de mededeling dat ze me binnen de 24 uur zouden contacteren. Na 36 uur terug een mail gestuurd. Dezelfde standaardmail terug gekregen. Na 48 uur nog steeds niets van Vanoutlet gehoord of gelezen…
P.S. boards besteld én betaald op 5 december, gekregen in januari. Standaardgarantie is 1 jaar.

Ikzelf en zeker mijn kinderen zullen tevreden zijn wanneer ze hun boards terug hebben, volledig hersteld of vernieuwd.
Dit graag nog voor de grote vakantie begint...

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vanoutlet.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vanoutlet.nl nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vanoutlet.nl in behandeling genomen

Heeft op 10 maart 2017 om 19:42 geantwoord

Ik weet niet vanwaar deze \'oplossing\' van Vanoutlet komt, daar deze van mij geplaatst is in juni 2016!!!!! Vanoutlet heeft nog altijd niets, maar dan ook NIETS gedaan om iets aan deze klacht te doen, dit nu reeds bijna 1 jaar geleden. in tegendeel : ik en mijn gezin zijn dit \'spelletje\' zodanig kotsbeu, dat ik er een rechtszaak van heb gemaakt. Niets dan negatiefs te lezen op het internet over Vanoutlet. Schande dat dit bedrijf nog steeds mensen mag oplichten!!!

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vanoutlet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vanoutlet.nl

Heeft op 22 april 2017 om 02:21 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Ginokusmijnkloten