Klacht: Geen reactie en verzend gegevens na betaling

op 07 september 2018 over Second-Buy in de categorie Deal-Sites

Vorige week via marktplaats contact gehad met second buy en een dyson stofzuiger besteld.
Nadat ik de factuur heb betaald is echt geen enkel contact meer te krijgen er word niet op mails gereageerd niet via marktplaats en de 2 telefoon nummers die op de factuur staan worden ook niet beantwoord.
Ik krijg geen bevestiging van de betaling en geen track en trace nummer.
Zodra je interesse toont in een product is er contact maar na betaling word er nergens meer op gereageerd.

Ik ben tevreden als de dyson zoals omschreven in de advertentie geleverd word of dat het bedrag van €255.95 terug op mijn rekening word gestoord.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Second-Buy over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Second-Buy in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Second-Buy een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Second-Buy

Heeft op 07 september 2018 om 08:50 geantwoord

Goedemorgen Mike,

Bedankt voor je feedback, ik heb het even nagekeken en inderdaad is het pakket nog niet verstuurd. Je betaling was niet goed doorgekomen bij de administratie. Verder hebben wij geen mail van u ontvangen en communicatie uwerzijds via de chat was ook nihil. Echter zoals aangegeven in de Marktplaats chat hebben we direct een verzendlabel aangemaakt en zal de stofzuiger vandaag naar je verzonden worden.

Mijn excuses voor het ongemak en de vertraging.

Second-Buy BV

Bericht van Second-Buy

2 maanden geleden - Goedemorgen Mike, Ik heb het even nagekeken en je hebt inmiddels de stofzuiger mogen ontvangen. Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Wij wensen je veel plezier van je aankoop en zien deze klacht als afgehandeld. Met vriendelijke groet, Second-Buy BV

Alle klachten die gemeld zijn door Dysonstofzuiger2