Klacht: Geen reactie antwoord op mijn vragen.

op 28 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb enige tijd geleden een pakket verstuurd via PostNL waarvan het pakket wel is aangekomen maar de inhoud niet. Op 3 april jl. heb ik hier een melding van gemaakt en is er inmiddels een onderzoek ingesteld.

Graag wil ik een update ontvangen en verneem ik graag hoelang dit nu allemaal duurt. Ik heb per mail, telefonisch, twitter en eerder klacht.nl om reacties gevraagd. Er is niemand bij PostNL die mij ook maar iets kan vertellen, ik had verwacht na zo lang te wachten er mij wel iets verteld had kunnen worden maar helaas. Het enige wat ik ontvang is dat ik nog even geduld moet hebben en ze vertellen mij wanneer ik een mail heb ontvangen, ik kan zelf ook zien wanneer ik een mail heb ontvangen en ik wacht al twee maanden.

Ik heb het gevoel dat ik niet serieus word genomen en dat er niet veel moeite word gedaan om mij te helpen. Wanneer PostNL per mail een vraag aan mij stel reageer ik hier zo snel mogelijk op, maar op de mails die ik verstuur ontvang ik nooit een reactie.

Ik doe zoveel moeite om een paar simpele vragen beantwoord te krijgen maar helaas tevergeefs. Had PostNL maar net zoveel moeite gedaan voor mij als ik doe om informatie te krijgen.

Stoppen met antwoorden dat ik nog even geduld moet hebben, stoppen met vertellen wanneer ik een mail heb ontvangen (dit zie ik namelijk zelf ook wel). De enige oplossing is om echt mijn vragen te beantwoorden en als dit niet lukt mij in contact brengen met de juiste personen die mij dit wel kunnen vertellen. Dossiernummer 09492235

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 28 mei 2020 om 08:41 geantwoord

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u graag informatie wilt over de afhandeling van een door u ingesteld onderzoek. Ik kan me voorstellen dat u graag antwoord wilt op uw vragen en een oplossing wenst. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Door middel van de door u meegestuurde informatie heb ik het onderzoek erbij gepakt. Volgens mijn informatie is er in de afgelopen dagen per e-mail contact geweest met onze onderzoeksafdeling. Ik begrijp dat het ontzettend frustrerend is, toch moet ik u aanraden de verdere afhandeling af te wachten en eventuele vragen te stellen aan de behandelaar van het onderzoek. Ik heb geen invloed op de verdere afhandeling en het verloop van het onderzoek. Mijn excuses voor de ontstane overlast.

PostNL Klantenservice

Heeft op 29 mei 2020 om 08:35 geantwoord

Er is mail contact geweest maar ik krijg weer geen antwoorden op mijn vragen. Via alle kanalen stel ik de vragen en niemand kan mij iets vertellen, de behandelaars vertellen mij ook niets dan alleen maar geduldig afwachten, dit doe ik al 2 maanden. Ik beantwoord ook alle vragen en stuur alle gevraagde stukken toe dan mag ik 2 maanden toch wel verwachten dan ik ook iets mag vragen en daar antwoord op krijg.

Alle klachten die gemeld zijn door sam1988