Klacht: geen reactie

op 31 juli 2017 over ING in de categorie Banken

Geachte mw Avis,

Ik heb helaas nog geen reactie van u nog van u hypotheek afdeling. Bijn 3 maanden is gepassers zonder reactie van ING.

S.v.p. een response per retour.

Rebecca Trott

From: Rebecca Trott
Sent: Tuesday, July 4, 2017 11:45 PM
To: Avis, A.N. (Afra)
Subject: Re: Hypotheek nrT092-111723 R M Trott van Lugtenburgstraat 52 ter Voorburg

Geachte mw Avis,

Na aanleiding van u advies hieronder heb ik geschreven na u collegas in het hypotheken afdeling, kopie hiermee.

Helaas heb ik geen response gekregen bijna 6 weken erna. Kunt u svp kontakt opnemen met het desbetrefende afdeling om deze zaak snel af te ronden?

R M Trott (mw.)

From: Avis, A.N. (Afra)
Sent: Friday, April 28, 2017 9:51 AM
To: Rebecca Trott
Subject: RE: Hypotheek nrT092-111723 R M Trott van Lugtenburgstraat 52 ter Voorburg

Geachte mevrouw Trott,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Ik heb uw onderstaande actie in het systeem vermeld, echter ligt
mijn expertise op een ander gebied.

Uw verzoek tot mutaties op uw beleggersrekening kan ik niet realiseren.
U zult schriftelijk een verzoek moeten indienen en/of een aflosnota opvragen.

U kunt dit verzoek sturen naar:

ING Hypotheken
Postbus 40940
8900 TW LEEUWARDEN

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Beschrijving: Beschrijving: cid:image003.png@01D1E75D.EA33E7A0

handelsregister nr. 33031431

Van: Rebecca Trott [mailto:rtrott2009@hotmail.com]
Verzonden: donderdag 27 april 2017 15:18
Aan: Avis, A.N. (Afra)
Onderwerp: Hypotheek nrT092-111723 R M Trott van Lugtenburgstraat 52 ter Voorburg

Geachte mw. Avis,

Dank u voor het gesprek gisteren m.b.t. mijn hypotheek en afkoop mogelijkheden.

Na onze discussie heb ik begrepen dat de hudige stand van mijn rekeningen zijn;
7199247 – €63,172.91 current account
12446132 – €42,427.00 beleggingsrekening gebonden aan hypotheek
10016587 – €176.86 rekening gebonden aan beleggingrekening Zelf

Ik begrijp dat ik mag tot 20% van mijn hypotheek aflossen en dus het opstaande €58,600 mag volledig afbetaald nu. Daarom zal ik graag mijn rekening 12446132 opzeggen en het volledig bedrag gebruiken tegen deze doel. Ik heb begrepen dat dit hoort geen probleem te zijn i.v.m. de huidige waarde van het huis tegenover de openstaande hypotheek. Als dit is gerealiseerd mag ik van ING de openstaande hypotheek bedrag van mijn rekening 7199247 – dus ongeveer €16,000 aflossen en dus wordt ik hypotheek vrij.

Kunt u a.u.b. de nodige stappen in gang zetten?

R M Trott (Ms.)
56 Ave de Suffren
75015 Paris

—-
ATTENTION: The information in this e-mail is confidential and only meant for the intended recipient. If you are not the intended recipient, don’t use or disclose it in any way. Please let the sender know and delete the message i

zie titel

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

3 weken geleden - Beste Rebecca, Wat jammer dat dit zo moeizaam verloopt! Mijn excuses hiervoor. Ik heb inmiddels contact gezocht met mijn collega. Omdat zij persoonlijk jouw verzoek niet in behandeling kan nemen, heeft zij dit doorgestuurd naar de juiste afdeling. Van hen krijg je binnen enkele dagen bericht. Wil je dit afwachten? Alvast bedankt! Vriendelijke groet, Hilde ING Webcare

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 02 augustus 2017 om 20:00 geantwoord

Beste Rebecca,

Als het goed is, heb je inmiddels bericht ontvangen van mijn collega. Bij vragen kun je haar weer e-mailen. Ik ga ervan uit dat je hiermee voldoende geholpen bent en ga daarom deze klacht sluiten.

Vriendelijke groet,

Hilde