Klacht: geen reactie

op 15 augustus 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 18 augustus 2016 om 11:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer of mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht op klacht.nl hebben wij u een e-mail gestuurd met een overzicht van uw opstaande dossier(s). Tevens hebben wij een overzicht per post toegestuurd naar uw postadres. Deze zult u binnen enkele dagen ontvangen.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

GGN Mastering Credit

Heeft op 30 januari 2017 om 16:47 geantwoord

Dat ik elke maand een overzicht krijg

Alle klachten die gemeld zijn door jolandawaal