Klacht: Geen reactie

op 07 juni 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs iets besteld bij groupon wat niet aan mijn verwachting voldoet. De tekst kwam niet overeen met het product dat ik geleverd heb gekregen. Gemaild dat ik het graag retour wil zenden. Ik kreeg een reactie of ik nog iets duidelijker wilde aangeven wat er niet overeenkwam. Ik weer teruggemaild. Vervolgens krijg ik geen reactie meer. Na die tijd heb ik nog 4 mails gestuurd en steeds gewacht (aangezien er staat dat je binnen 24 uur een reactie krijgt. Maar helaas GEEN reactie.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn product retour zenden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Deborah Ottens