Klacht: Geen product gekregen en geld komt ook niet terug

op 01 november 2011 over Haven Sports in de categorie Sportwinkel

Na eerdere probleemloze bestelling (vorige jaren) bij Havensports gaat het nu fout waarschijnlijk door persoonlijke problemen van de eigenaar. Een bestelling van zaalschoenen, een paar maanden geleden, is niet geleverd. Eerder telefonisch contact leverde tot tweemaal toe uitspraken op van “komen volgende week”. De persoonlijke problemen zijn vermoedelijk groter geworden, telefonisch contact met Havensports is al een paar weken niet meer mogelijk, je krijgt een bandje. De laatste tekst van het bandje: “emails worden beantwoord en internet bestellingen worden afgehandeld” klopt niet, er komt geen antwoord op email en de bestelling wordt niet geleverd. Nu is het te laat, het zaalseizoen is begonnen en we hebben andere schoenen moeten kopen; ik heb geld terug gevraagd maar er komt geen reactie. Jammer, het was hiervoor een prettig bedrijf, maar ik zou er op dit moment even niets bestellen. Ik hoop dat dit een tijdelijk probleem is en dat de klacht opgelost gaat worden. Maar geen spullen krijgen, geen geld terug, geen enkel antwoord – op dit moment gaat het fout.

Geld terug, we hebben de schoenen nu ergens moeten kopen.

Alle klachten die gemeld zijn door Walter2