Klacht: geen prijsgarantie cruise 2016!

op 22 augustus 2016 over Stip Reizen in de categorie Reizen Algemeen

9 juni 2016 door opmerking van buren een riviercruise geboekt bij stip reizen , onze buren deelde mede dat je altijd prijsgarantie kreeg als de reis goedkoper zou worden een verrekening van de reissom. eind juni constateren wij dat de reis aangeboden wordt van 808,- pp voor 679,- !
wij hebben daarop telefonisch contact opgenomen met stip reizen en die vertelde toen dat je voor maart geboekt moet hebben en anders de totale prijs moet betalen. wij hebben dan ook de hele reissom betaald maar het voelt niet goed! op reisgraag.nl, nieuws, prijsgarantie riviercruise stip reizen wordt gesproken door Fred Verlinden, dat IEDEREEN profiteert als de prijzen omlaag gaan in 2016! er wordt niet gesproken over boekingen voor een bepaalde datum. wij vertrekken 6 september en ons boekingsnummer bij stip reizen is; 8169982

als er gesproken wordt over een keiharde prijsgarantie in 2016 en niet over boekingen voor een bepaalde datum, moeten ze deze nakomen en het verschil in prijs terug storten.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stip Reizen

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stip Reizen in behandeling genomen

Bericht van Stip Reizen

4 maanden geleden - Beste Jan en Colette, Wij zijn wat verrast over uw klacht. Eind 2015 hebben wij een nieuwe, tijdelijke actie gedaan voor onze riviercruises. Het ging daarbij om een zgn. "prijsgarantie". De actie was bedoeld om vroegboeken te stimuleren en vroegboekers ook te belonen. Deze actie had een looptijd tot 1 maart, d.w.z. dat voor boekingen die gemaakt zijn voor 1 maart een prijsgarantie afgegeven werd. Zoals door u omschrijven. U kunt de voorwaarden voor deze prijsgarantie nog steeds vinden op onze website, onderaan de homepage onder het kopje "links". U kunt via www.stipreizen.nl/prijsgarantie ook rechtstreeks naar de voorwaarden gaan. Zoals u kunt lezen geldt de prijsgarantie uitsluitend voor boekingen gemaakt voor 1 maart 2016. U heeft, op aangeven van uw buren, de reis pas op 9 juni geboekt. Ruim 3 maanden na afloop van de actie. De prijsgarantie was op dat moment helaas dus niet meer van toepassing. U bent door uw buren dus onjuist geïnformeerd. Het is inderdaad correct dat er na uw boeking een verdere prijsverlaging heeft plaatsgevonden. Voor u is dat dus helaas niet het geval. Voor de volledigheid vermelden wij dat wij op de boekingen gemaakt voor 1 maart de verlaagde prijs, conform onze voorwaarden, hebben doorgevoerd. Aan uw verzoek kunnen we derhalve geen gehoor geven, zoals ook al aan u was doorgegeven. Wij verwachten overigens dat wij deze actie ook komend jaar weer zullen doen en wij raden u dan ook aan om er tijdig bij te zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door jan en colette