Klacht: geen prijsgarantie cruise 2016!

op 22 augustus 2016 over Stip Reizen in de categorie Reizen Algemeen

9 juni 2016 door opmerking van buren een riviercruise geboekt bij stip reizen , onze buren deelde mede dat je altijd prijsgarantie kreeg als de reis goedkoper zou worden een verrekening van de reissom. eind juni constateren wij dat de reis aangeboden wordt van 808,- pp voor 679,- !
wij hebben daarop telefonisch contact opgenomen met stip reizen en die vertelde toen dat je voor maart geboekt moet hebben en anders de totale prijs moet betalen. wij hebben dan ook de hele reissom betaald maar het voelt niet goed! op reisgraag.nl, nieuws, prijsgarantie riviercruise stip reizen wordt gesproken door Fred Verlinden, dat IEDEREEN profiteert als de prijzen omlaag gaan in 2016! er wordt niet gesproken over boekingen voor een bepaalde datum. wij vertrekken 6 september en ons boekingsnummer bij stip reizen is; 8169982

als er gesproken wordt over een keiharde prijsgarantie in 2016 en niet over boekingen voor een bepaalde datum, moeten ze deze nakomen en het verschil in prijs terug storten.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stip Reizen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stip Reizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jan en colette