Klacht: geen prijs ontvangen

op 30 september 2011 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Postcode Loterij in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Postcode Loterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Postcode Loterij

Heeft op 04 oktober 2011 om 16:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Gefeliciteerd met je winterprijs. We hebben de prijs nog niet verzonden. Deze ontvang je binnenkort automatisch per post.

Heeft op 04 oktober 2011 om 17:30 geantwoord

nou moet men zolang wachten op een wosrt en soep. doe al sinds oprichting mee en steeds prijsjes van ijsjes en worst wat niks voorstelt dus ik ga maar naar al die jaren, lid zijn maar opzeggen kan maar beter zelf worst en ijs kopen is goedkoper

Reactie van de melder van de klacht piet42

6 jaren geleden - stelt niks voor die prijsjes waar ze je mee zoet proberen te houden je kunt beter zelf soep en ijs kopen ben je veel voordeliger uit, doe al sinds oprichting mee alleeen ijsjes en agenda nou dag

Alle klachten die gemeld zijn door piet42