Klacht: geen poststempel, slechte klanttevredenheidsonderzoek.

op 05 oktober 2011 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte heer/mevrouw,

ik had naar tnt/postnl gebeld omdat er geen datumstempel op de brief stond. Ik was benieuwd of ze mij kon vertellen wanneer deze brief ter post is bezorgd. Als er geen datum op de brief stond dan kon er niet achterhaald worden wanneer de brief bij postnl is binnen gekomen.
Ik gaf aan dat het heel belangrijk was om dit te weten.
de medewerkster vertelde doodleuk: ja niet op alle brieven komt een stempel.

Ten eerst vind ik het erg belachelijk dat niet op alle brieven een stempel komt te staan. Daarnaast zou er toch te achterhalen moeten zijn op welke dag de sorteermachine de desbtreffende code heeft geprint.

ten tweede is door de medewerkster geen excuus aangeboden en heeft ze geen begrip getoont.

ten derde ik heb mee gedaan aan het klant te vredenheid onderzoek. Ik kreeg een bandje, ik zou vier vragen krijgen ik zou met de toetsen antwoord kunnen geven.
vervolgens hoor ik niks. ik heb een tijdje gewacht maar ik hoorde niets. Ik heb vervolgens op 1 gedrukt. weer hoorde ik niets. nadat ik vier keer op 1 had gedrukt. kreeg ik weer een bandje dat mij bedankte voor mijn medewerking.
Dit is toch erg belachelijk.

Als ik te weten kom op welke datum de desbetreffende brief ter post is bezorgd. En als het klanttevredheidsonderzoek gewoon werkt. Zodat mensen ook echt hun mening kunnen geven over de slechte service van postnl.

Alle klachten die gemeld zijn door lijne