Klacht: Geen post soms

op 16 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte meneer Jonkmans, Uit uw bericht begrijp ik dat poststukken soms niet bij u aankomen. Allereerst wil ik u mijn excuses aanbieden voor dit ongemak. Ik wil graag een melding uitzetten naar de desbetreffende afdeling, om dit in de toekomst te kunnen voorkomen. Graag hoor ik van u wanneer u deze poststukken (ongeveer) had verwacht en de gegevens van de afzenders van deze poststukken. Nogmaals mijn excuses voor dit ongemak. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Hallo heer Jonkmans, Uit uw bericht begrijp ik dat u sommige poststukken niet ontvangt. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend voor u moet zijn, mijn excuses voor het ongemak! Ik begrijp dat u post van Evean en Hengelsport vereniging niet hebt ontvangen. Op welke datum had u deze post verwacht? Weet u zeker dat deze post door PostNL wordt bezorgd? Dit kunt u eventueel navragen bij de afzender. Ik hoor het graag, zodat ik een klacht voor u kan registreren. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer Jonkmans, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 28 juni 2016 om 14:43 geantwoord

Geachte heer Jonkmans,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door ruudjonkmans