Klacht: Geen post pakketten op nieuwbouw locatie

op 14 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij krijgen geen post of pakjes op onze nieuwe woonlocatie. De TrackTrace mbt pakjes lijkt goed te gaan, echter het resultaat is 1) adres niet bekend of 2) de bezorger heeft u gemist (uren gewacht en niemand gezien). Post nog helemaal niet aangekomen. Post van de gemeente komt overigens wel aan (maken geen gebruik van post.nl). Laatst heeft een van de buren een rouwkaart gemist, hetgeen een zeer kwalijke zaak is.

Gewenste Oplossing:

Pakketten en post op een normale manier ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 week geleden - Geachte heermevrouw Lelienhof, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk te vernemen dat uw zendingen niet aankomen. Mijn excuses voor het ongemak, graag reageer ik op uw bericht: Graag zou ik de barcode willen bekijken zodat we mogelijk kunnen achterhalen waarom de zendingen niet bij u aankomen. Zou u ons daarvoor één van de barcodes willen toesturen waar dit mee is gebeurd? In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Hwl2018

1 week geleden - Het is nu 3x voorgekomen. De 1e keer was de melding adres onbekend en ging het pakket retour afzender. De laatste keer was met deze TrackTrace code: 3SCBLU6166827 Het is best vervelend omdat je zit te wachten en dan krijg je zonder dat iemand aan de deur is geweest de melding “We hebben u gemist” terwijl we gewoon thuis waren. Met Vriendelijke Groet Dhr. H.W. Lelienhof

Bericht van PostNL

6 dagen geleden - Geachte heer Lelienhof, Bedankt voor uw reactie. Zou u aan kunnen geven of u voor dit betreffende pakket ook een briefje bij u is achtergelaten en of er aangebeld is? Daarnaast hoor ik ook graag of uw bel naar behoren werkt. Zo kan ik namelijk uw klacht gericht doorgeven aan de teamleider van de betreffende bezorger. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Hwl2018

6 dagen geleden - We hebben geen briefje aangetroffen en de bel werkt prima. We hebben meerdere malen zitten wachten, maar geen pakket bezorger. Ik heb ook al contact gehad met post.nl om dat de 1e keer het pakket retour afzender ging. Reden: adres onbekend Erg vreemd. Normale briefpost lijkt ondertussen wel te werken..

Reactie van de melder van de klacht Hwl2018

2 dagen geleden - We willen duidelijkheid of we hier pakketten kunnen ontvangen of niet. De praktijk wijst uit dat ze niet aankomen, maar ik wil zekerheid of we iets kunnen bestellen of niet. We hebben u gemist zou duiden op het feit dat we niet thuis zouden zijn, maar dan zou er een briefje op de mat moeten liggen. Graag asap een reactie..

Bericht van PostNL

2 dagen geleden - Geachte heer Lelienhof, Bedankt voor uw toelichting. Nogmaals, wat ontzettend jammer dat het niet goed gaat met de bezorging van uw pakketten. Voor zover ik zie, is uw adres bekend en zouden pakketten gewoon bezorgd moeten worden. Ik ga hier een melding van maken en zal er bij vermelden dat het gaat om een herhaalklacht. De leidinggevende van de bezorger zal dit binnen twee werkdagen bespreken met de bezorger. Hierna zou de bezorging weer juist uitgevoerd moeten worden. U krijgt hier geen terugkoppeling op, maar u mag er vanuit gaan dat er passende maatregelen worden genomen. U kunt ons wel over twee dagen een bericht sturen via Facebook of Twitter om te kijken wat er besproken is met de bezorger. (http:www.postnl.nlklantenservice) U kunt het volgende casenummer meesturen: 05044158. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Hwl2018