Klacht: geen post op zaterdag

op 10 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

weer geen post op ontvangen op de zaterdag abonnement krant folders en de rest wat niet bezorgd is meerdere buren hebben dit al per telefoon gemeld de bezorger door de week doet zijn best maar op zaterdag is het zorgelijk

Gewenste Oplossing:

dat we ons geen zorgen meer maken of er rekeningen niet bezorgd zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw Wesselink, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat u nog steeds problemen ondervindt bij de bezorging van uw poststukken. Ik snap dat dit erg vervelend voor u is, zeker aangezien u dit al eerder heeft gemeld. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Ik wil uw klacht graag doorgeven, zodat dit nogmaals besproken kan worden met de verantwoordelijke medewerkers. Kunt u daarvoor aangeven op welke datum u deze klacht heeft geconstateerd? Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht j wesselink

1 maand geleden - Dat was zaterdag 29-07 maar als het goed is heeft Zomerweg 61 ook een klacht ingediend over het zelfde vehaal Gr wesselink

PostNL

Heeft op 10 augustus 2017 om 12:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Wesselink,

Hartelijk dank voor uw reactie. Aan de hand van uw gegevens heb ik gezien dat u reeds via een ander kanaal contact met ons heeft opgenomen. De klacht is gemeld bij de leidinggevende van de bezorgafdeling en deze zal verdere actie ondernemen en hierover contact met u opnemen. Ik ga er vanuit dat de postbezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door j wesselink