Klacht: geen post ontvangen

op 04 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Deze hele week van dinsdag tot en met zaterdagochtend 9.15 uur geen post ontvangen. Ik weet zeker dat ik deze week post zou krijgen. Lijkt mij niet leuk voor degene die dat hebben gestuurd. Afgelopen week heb ik niet gereageerd omdat uiteindelijk de post op donderdagavond in een keer is bezorgd. Ik hoop snel van u te horen en de post alsnog bezorgd te krijgen vandaag nog.

Als er post is dat dat ook bezorgd wordt. Volgens mij is het ook niet meer zo vandaag posten morgen in huis.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer mevrouw Koopen, Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u geen post heeft ontvangen terwijl u dit wel verwacht. Graag reageer ik op uw bericht. Ik wil u mijn excuses aanbieden voor het ongemak. Hoeveel briefstukken wet u die naar u zijn verzonden? Weet u zeker dat deze via PostNL zijn verzonden? Wanneer zijn deze zendingen precies verzonden? Ik zie uw reactie graag tegemoet zodat ik een melding naar het sorteercentrum kan uitzenden en dit opgelost kan worden. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht M.H. Koopen

3 maanden geleden - Er zijn zeker 2 poststukken naar mij verzonden, wanneer dat is verzonden weet ik niet. Maar deze stukken ontvang ik elke week op woensdag (Story) en donderdag (Prive) en ik weet zeker dat er vorige week felicitatiekaarten naar mij zijn gestuurd. Op zijn minst 6 die ik op woensdag uiterlijk donderdag zou hebben moeten ontvangen. Ik krijg elk jaar de felicitatiekaarten via PostNL. Ik vermoed dat het aan de bezorgerster ligt omdat de week daarvoor alles werd aangeleverd op donderdag. Voordien heb ik nooit problemen gehad met de bezorging. Met vriendelijke groet. Ria Koopen

Heeft op 04 september 2018 om 14:22 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Koopen,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de postbezorging op uw adres niet goed verloopt. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik helaas niet achterhalen wat er mis is gegaan. Ik zie dat u op 3 september reeds telefonisch contact met onze klantenservice heeft opgenomen om uw klacht door te geven. We gaan door middel van uw adres en postcode onderzoeken of het probleem vaker voorkomt in uw postcodegebied en daarmee zoeken we naar structurele verbeteringen. Tevens wordt de melding besproken met de medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de aflevering van uw post zodat hier extra aandacht aan zal worden besteed. Ik ga er vanuit dat deze actie ertoe zal leiden dat de bezorging weer op het niveau komt wat u van PostNL mag verwachten. Nogmaals mijn excuses voor de overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https:www.postnl.nlklantenservice

Heeft op 05 september 2018 om 13:01 geantwoord

Het is niet alleen briefpost wat ik had moeten ontvangen maar ook 2 tijdschriften, ik neem aan dat dat niet onder briefpost valt. Ik maak tevens van de gelegenheid gebruik om te melden dat de post die ik gisteren had moeten ontvangen er ook niet was.

Alle klachten die gemeld zijn door M.H. Koopen