Klacht: geen post ontvangen

furkki020 op 05 april 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn klacht is dat ik geen brief heb ontvangen van me tandarts daar door heb ik een factuur gekregen van 37.35 ik heb geen eerste herinnering gehad maar wel tweede herinnering wel nu moet ik 37.35 betalen dat ga ik niet doen maar ik wil dat dit zo snel woord opgelost woord

Gewenste Oplossing:

dat ze zo snel mogelijk oplossen over dit

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - tandarts : anders medicaal factoring tel:31(0)85 273 49 79

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - en dat jullie contact opnemen met met tandarts over dit

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer Yildirim, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te horen dat u deze post niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is en dat u zich hier zorgen over maakt. Briefpost is echter niet te traceren. Er gaan dagelijks miljoenen poststukken door onze sorteercentra en hier wordt geen administratie van bijgehouden. Tevens zijn wij ook niet meer de enige postdienst in Nederland. Als u via de afzender bevestigd kunt krijgen dat de post via ons is verzonden, dan wil ik hier wel graag een melding van maken. Kunt u dan ook aangeven op welke datum deze post is verzonden En vanuit welke plaats het is verzonden Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer Yildirim, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 06 april 2018 om 11:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Yildirim,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en of aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden met het verzoek om aanvullende informatie. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door