Klacht: geen post ontvangen

op 23 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Met kerst enkele kerstkaarten niet ontvangen, terwijl ik weet dat hun die verstuurd hebben naar ons, en nu een nazending niet ontvangen, die vorige week donderdag (15-2-2018) al op de bus was gedaan.

ik ben tevreden als alles weer terecht is op het juiste adres. Heb nu geen vertrouwen in post.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Van der Kruijs, Hartelijk bedankt voor uw melding. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat u in december meerdere kerstkaarten niet heeft ontvangen en dat er nu wederom een poststuk niet is aangekomen. Mijn excuses hiervoor. Ik heb niet de mogelijkheid om briefpost te traceren. Om deze reden kan ik niet voor u onderzoeken wat de reden is geweest dat deze post niet is aangekomen. Tevens zijn wij niet de enige postdienst in Nederland en ook kerstkaarten kunnen via een andere postdienst worden verzonden. Zou u bij de afzenders na kunnen vragen of deze post via ons is verzonden? Ook ontvang ik graag meer informatie over het poststuk van 15 februari. Wie is de afzender en vanuit welke plaats is het verzonden? Ik zie uw bericht graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Betsy van der Kruijs

9 maanden geleden - Beste PostNL. Na navraag weet ik dat de kerstkaarten door PostNL zijn verstuurd, en het (brievenbus) poststuk is verstuurd door Hobbyvision uit Rijssen. Dit hebben ze vorige week donderdag (15-2-2018) verstuurd. Ik hoor graag van u op een tegenbericht. Groeten Betsy van der Kruijs

Heeft op 23 februari 2018 om 11:08 geantwoord

Geachte mevrouw Van der Kruijs,

Hartelijk dank voor uw reactie en aanvullende informatie. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de postbezorging op uw adres niet goed verloopt. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden is het spijtig genoeg niet mogelijk om te achterhalen wat er precies is gebeurd met poststukken die u niet heeft ontvangen. Uw klacht heb ik gemeld bij de leidinggevende van de bezorgafdeling. We zullen onderzoeken of er meer problemen zijn in uw postcodegebied en er zal extra aandacht worden besteed aan de aflevering van uw post. Ik vertrouw erop dat de kwaliteit van de bezorging weer op het niveau gaat komen wat u van PostNL mag verwachten. Mocht dit desondanks niet het geval zijn van verneem ik dit uiteraard graag van u.

Alle klachten die gemeld zijn door Betsy van der Kruijs