Klacht: geen post ontvangen

op 28 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Holla, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u diverse poststukken niet heeft ontvangen. Ik begrijp dat dit een kwalijke zaak is, waar ik u graag mijn excuses voor aan wil bieden. Kunt u aangeven of u de betreffende poststukken één van de volgende dagen wel heeft ontvangen, of dat u deze tot op heden nog mist? Bij medische post komt het namelijk incidenteel voor dat deze een dag later of vertraagd bezorgd wordt. Bent u er ook zeker van dat deze poststukken door PostNL bezorgd hadden moeten worden? In bepaalde regio's zijn namelijk meerdere bezorgdiensten actief, vandaar dat ik dit graag met u controleer. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Holla, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 05 oktober 2017 om 13:55 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Holla,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Alle klachten die gemeld zijn door h holla