Klacht: Geen post ontvangen

op 26 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Heb afgelopen week een recept van het ziekenhuis voor mijn reuma injecties niet ontvangen en kan daardoor niet naar mijn arts. De Veronica gids die op een ander dag bezorgd wordt ook weer niet gekregen en heb tot 2 keer toe een pakje van Ali express in mijn brievenbus gekregen in de laatste maanden dat niet voor mij bestemd was 1 keer voor buren 3 huizen verderop en 1 keer voor de andere kant van de straat, zelf ben ik dan zo correct om het dan te gaan brengen, maar het schijnt dat andere buren dat dus niet bij mij doen.Een aantal jaar geleden was hij ook regelmatig de kluts kwijt, het is een tijdje goed gegaan, maar nu gaat het dus weer helemaal fout en ben daar totaal niet blij mee! De postbezorger is heel vriendelijk, maar chaotisch en ik ontvang dus graag mijn post en geen pakketjes meer van anderen.

Als ik mijn eigen post ontvang en niets meer van anderen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 juli 2017 om 12:00 geantwoord

Geachte mevrouw Baljon,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer kwalijk dat u deze belangrijke medische post niet heeft ontvangen en dat de bezorging niet correct verloopt. Mijn excuses hiervoor.

Van briefpost wordt geen administratie bijgehouden. Er gaan dagelijks miljoenen poststukken door onze sorteercentra en het is niet mogelijk om de oorzaak hiervan te achterhalen of een onderzoek naar deze post in te stellen.

Ik heb hiervan een klacht opgemaakt en ook aangeven dat u naast dat u post mis ook post van andere adressen heeft ontvangen. U zult hierover geen bericht meer ontvangen. Maar deze melding komt terecht bij de leidinggevende op het verantwoordelijke bezorgkantoor en die zal dit bespreken met de betrokken medewerkers en de bezorging op uw adres in de gaten houden om dit in de toekomst beter te laten verlopen.

Alle klachten die gemeld zijn door Evelyn Baljon