Klacht: Geen post ontvangen

op 11 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen Zaterdag heb ik weer eens geen post ontvangen!! Ik kwam de postbezorger tegen, die vertelde mij dat ze nog niet geweest was en nu ook nog niet kwam ( wat vreemd is , zij stond voor mijn deur) omdat zij later op de ronde pas langs zou komen.Het vevolg de Basstraat 34 heeft WEER geen post ontvangen , op zatetdag krijgen we altijd de AH folder d.us vandaar. Ik heb nu zo vaak mijn beklacht gedaan het moet nu toch eens duidelijk zijn dat dit adres moeilijk te vinden is.
Als wij contact opnemen met postNL krijgen wij altijd te horen dat het hun spijt, we het af moeten wachten en daar ben ik zo moe van, ik wil dat er actie ondernomen wordt, dat de klacht serieus genomen wordt!!!! Nu zijn er weer zoveel vakantie bezorgers die ons adres niet kunnen vinden!!
Wat gaan we hier nu eens aan doen PostNl????

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik gewoon mijn post ontvang en de klachten eens serieus genomen worden en de nieuwe bezorgers goed ingewerkt worden zodat ze de probleem adresssen wel kunnen vinden.
Ik heb dit verhaal al zo vaak getikt ik ben er echt doodziek van!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 juli 2017 om 16:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw de Boer,

Hartelijk dank voor uw meldingen op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de bezorging van de post op uw adres zo moeizaam verloopt. Ik begrijp dat uw brievenbus beschadigd is geraakt bij het bezorgen van een brievenbuspakje en dat er regelmatig poststukken niet bij u aankomen. Ik kan me voorstellen dat u een oplossing wilt voor de problemen omtrent de bezorging en geef ik graag een toelichting.

Aan de hand van uw gegevens heb ik gezien dat u reeds telefonisch een melding heeft gemaakt van deze voorvallen. De medewerker die u daarna heeft gebeld heeft u toegezegd dat de vaste teamleider na zijn vakantie met u in gesprek zal gaan om samen tot een oplossing te komen. Verder is ook toegezegd dat eventuele schade vergoed zal worden. Ik begrijp dat de situatie erg veel frustraties oplevert maar ik wil u toch vragen het bericht van de vaste teamleider af te wachten.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Hondenvoer1