Klacht: Geen post ontvangen

op 26 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ben woonachtig in Gangelt, Duitsland en heb al zeker twee maanden geen post meer ontvangen uit Nederland. Met mij zijn meerdere bewoners in Gangelt getroffen door het uitblijven van hun post uit Nederland.
Ik weet heel zeker dat er post is verzonden naar ons adres, Am Bongert 7, 52538 Gangelt. Het betreft hier twee verzonden creditcarts van ICS, twee maal een verzonden european healthcard, een Makropas een ikea familie cart en nog enkele belasting brieven.

Om er zeker van te zijn dat mijn derde aangevraagde creditcard aankomt heb ik de bank verzocht deze aangetekend te verzenden omdat ik deze zeer dringend nodig heb hetgeen mij onnodig € 40,00 kost. Deze kosten wil ik graag door u vergoed hebben daar uw bedrijf in gebreke is. Gisteren heb ik ook al een dergelijk bericht naar u verzonden en nog niet eens een onvangst bevestiging mogen ontvangen. Mvgr, Jo Lambrechts

Ik wil dat mijn post uit Nederland tijdig en direct bezorgd wordt. Verder wens ik geen smoesjes meer van een bezorger dat de post maar een maal per bepaalde periode bezorgd hoeft te worden.
Hewt is waarschijnlijk ook moeilijk om goed personeel in te zetten en te behouden gezien het feit dat er steeds weer andere bezorgers komen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 juli 2016 om 11:00 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Lambrechts,

Uit uw bericht begrijp ik dat u meerdere poststukken vanuit Nederland niet hebt ontvangen. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend voor u moet zijn, mijn excuses voor het ongemak!

Omdat uw zending is overgedragen aan de postorganisatie in uw land, is het niet duidelijk waar uw zending is gebleven. Ik adviseer u dan ook contact op te nemen met de postorganisatie in uw eigen land. Ook raad ik aan de verzender in te lichten over uw vermiste zending. De verzender kan bij ons een melding aanmaken. Betreft de vergoeding wil ik u graag verwijzen naar de Algemene Voorwaarden waarin wordt aangegeven dat PostNL niet aansprakelijk is voor eventuele vervolgschade. Een vergoeding voor de gemaakte kosten is dus helaas niet mogelijk.

Ik ga er van uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door jo0026L