Klacht: Geen post ontvangen

Vdwardt01 op 13 september 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ontvang vanaf dinsdag geen post meer.

Post ontvangen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 september 2021 om 09:47 geantwoord

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over briefpost die al een aantal dagen niet bij u is aangeboden. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is als de post niet op uw adres wordt geleverd. Daarvoor mijn oprechte excuses.
Poststukken zonder track en trace zijn voor ons niet te achterhalen. Wél heb ik uw klacht geregistreerd zodat dit inzichtelijk is voor de managers van postbezorging. Hierdoor kan bekeken worden of dit probleem vaker voorkomt in het postcodegebied zodat herhaling voorkomen kan worden.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Vdwardt01