Klacht: Geen post bezorgd

op 15 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In december hebben wij geen rouwkaart ontvangen die wel verstuurd was.
Nu is dat weer gebeurd, iedereen had de kaart al afgelopen maandag en wij nog steeds niet. Het gebeurd wel vaker dat wij geen post krijgen.
Zo ook in december kreeg ik een herinnering van de verzekering ik had nooit iets ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ik zeg niet dat het aan de postbode ligt, misschien verkeerd bezorgd en dat ze die post dan niet even bij ons in de bus doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte heer, mevrouw Awater, Bedankt voor uw bericht op deze website. Wij behandelen rouwkaarten altijd met extra aandacht vanwege de gevoelige omstandigheden waaronder ze verstuurd worden. Ik vind het daarom erg vervelend dat de rouwkaart niet goed is bezorgd. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik wil hier graag een melding over doorzetten zodat dit met de betrokken medewerkers besproken kan worden. Hiervoor had ik nog wel een aantal vragen zodat ik dit goed door kan geven. Graag hoor ik van u wie de afzender is, wanneer en waar het op de bus is gedaan en of de plechtigheid al geweest is. U geeft verder aan dat u in december een herinnering van een poststuk had ontvangen. Had u hierover destijds al contact gehad? Anders hoor ik daarvan ook graag wie de afzender was, wanneer het op de bus gedaan is en of wij degene zijn die de bezorging verzorgt voor hen. Dit kunt u herkennen aan de oranje streepjescode rechts onder aan de envelop of het PostNL logo. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 week geleden - Geachte heer, mevrouw Awater, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 februari 2018 om 09:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Awater,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Wil Awater