Klacht: Geen post

op 14 juli 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze straat is sinds 10 juni.omgenummerd. hierdoor komt voor ons belangrijke post niet aan. Ik heb al zo’n 8 X naar den Bosch.gebeld. ze beloven en.blijven beloven dat ze het oplossen echter er gebeurt niks.
Ik hoop echt dat dit helpt. Het gaat om de omnummering in Oirschot. Peperstraat 28 ( wad eerst 8) 5688 LA.

Gewenste Oplossing:

Als we postt krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

PostNL

Heeft op 14 juli 2021 om 16:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw briefpost. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag geef ik nog een korte samenvatting van ons telefoongesprek.

Ik vind het erg vervelend te vernemen dat u sinds de omnummering van uw huisnummer, uw briefpost niet meer ontvangt. Zoals telefonisch besproken heb ik uw melding opnieuw doorgezet. U ontvangt hier geen terugkoppeling op, maar ik verwacht wel dat uw situatie verbetert.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Dineke van Hout