Klacht: Geen post

op 19 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben net verhuisd (14 april) en in het begin kreeg ik netjes mijn post bezorgd maar nu al bijna 2 weken HELEMAAL niks… Ook zit ik te wachten op een pakketje, de bezorger is al 1x geweest en heeft een briefje in de bus gedaan dat ik het pakket kon ophalen bij primera maar hier was hij niet, primera vertelde mij dat deze waarschijnlijk per ongeluk teruggegaan is naar het depot en het de volgende dag weer word geprobeerd, dit is dus niet gebeurd en ik wacht alweer een week.

Gewenste Oplossing:

Als ik de post en mijn pakketjes weer ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Mulder, Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat op 5 juni al bijna twee weken geen post had ontvangen. Tevens schrijft u dat uw pakket na één bezorgpoging nog niet opnieuw is aangeboden of bij de Primera is bezorgd zoals op het briefje is aangegeven. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent en bied u hiervoor mijn excuses aan. Met de informatie die ik van u heb ontvangen, kan ik uw klacht helaas nog niet in behandeling nemen. Graag ontvang ik de volgende informatie van u: • Wat zijn de verzenddata van de poststukken die u mist? • Van welke afzenders mist u poststukken? • Heeft u bij de verzenders nagevraagd of de betreffende poststukken via PostNL zijn verstuurd? • Indien u het pakket nog niet in ontvangst heeft kunnen nemen; wat is de track&trace code? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw klacht doorgeven en kan ik u informeren over de verdere afhandeling. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 23 juni 2017 om 11:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Mulder,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door KellyBoop