Klacht: geen post

op 02 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

vandaag hele dag de straat opgelet geen postbode geweest voor de zekerheid bij buren gevraagd nee hoor geen postbode in straat geweest van post.nl word je doodmoe vaak post pas tegen half 7 savonds en soms komen ze gewoon niet

denk dat iedereen over moet gaan op andere bezorging want dit werkt niet meer

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Sassen, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat u niet tevreden bent over de postbezorging. Mijn excuses hiervoor. We kunnen tot 18:00 post bezorgen en een enkele keer kan het gebeuren dat een bezorger wat later is, maar dit zou niet structureel het geval mogen zijn. Kunt u aangeven op welke data dit is gebeurd en hoe vaak dit nu is voorgevallen en heeft u de bezorger toen ook herkend als een medewerker van PostNL? Wij zijn namelijk niet meer de enige postbezorger en de bezorgtijden van andere postbezorgers kunnen afwijken. Mist u ook bepaalde post? Dit vraag ik omdat u ook aangeeft dat de bezorger vaak niet langskomt, maar het kan uiteraard ook dat er die dag geen post voor uw adres is. Mocht u post missen kunt u dan aangeven wie de afzenders van deze post zijn? Of het via ons is verzonden en op welke data deze post is verzonden? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Sassen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 09 mei 2017 om 13:47 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Sassen,

Heeft op 10 mei 2017 om 20:27 geantwoord

nog steeds dezelfde ellende afgelopen zaterdag kwam me post om half 8 niet normaal meer en dan zeg je er wat van krijg je grote bek nou van mij mag post nl gaan ophouden hoor sandd en van straatenpost komen al smiddags om 1 uur in de straat

Alle klachten die gemeld zijn door dareal070denhaag