Klacht: Geen post

op 27 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Verwachte een brief van de ziekenhuis, vandaag gebeld met het ziekenhuis en ze zeiden dat mijn afspraak gister was. En dat ze met de post mijn de afspraak hadden gestuurd, en heb toevallig ook 2 weken geen post ontvangen van de post nl, maar wel van de Sandd

Gewenste Oplossing:

Nooit

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer Buzgulu, Uit uw bericht begrijp ik dat u uw post van het ziekenhuis niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Het komt soms voor dat post in het verwerkingsproces zoek raakt, bijvoorbeeld tijdens het sorteren of het bezorgen. Helaas kan ik niet achterhalen wat de oorzaak is van de vermissing. Omdat de afzender uw poststuk zonder barcode heeft verzonden, is deze niet te volgen tijdens de verwerking. Ik kan uw poststuk dan ook niet achterhalen. Ik vraag daarvoor uw begrip. Graag wil ik hier wel een melding van maken. Zou u mij kunnen vertellen wanneer de post is verstuurd en welk ziekenhuis de afzender was? Dan kan het ingevoerd worden in het systeem. Daarnaast geeft u ook aan dat dit vaker voorkomt. Indien u nog andere voorbeelden heeft kan dit ook geregistreerd worden. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte heer Buzgulu, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 juli 2016 om 15:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Serdar Buzgulu