Klacht: Geen post

op 27 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Verwachte een brief van de ziekenhuis, vandaag gebeld met het ziekenhuis en ze zeiden dat mijn afspraak gister was. En dat ze met de post mijn de afspraak hadden gestuurd, en heb toevallig ook 2 weken geen post ontvangen van de post nl, maar wel van de Sandd

Nooit

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer Buzgulu, Uit uw bericht begrijp ik dat u uw post van het ziekenhuis niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Het komt soms voor dat post in het verwerkingsproces zoek raakt, bijvoorbeeld tijdens het sorteren of het bezorgen. Helaas kan ik niet achterhalen wat de oorzaak is van de vermissing. Omdat de afzender uw poststuk zonder barcode heeft verzonden, is deze niet te volgen tijdens de verwerking. Ik kan uw poststuk dan ook niet achterhalen. Ik vraag daarvoor uw begrip. Graag wil ik hier wel een melding van maken. Zou u mij kunnen vertellen wanneer de post is verstuurd en welk ziekenhuis de afzender was? Dan kan het ingevoerd worden in het systeem. Daarnaast geeft u ook aan dat dit vaker voorkomt. Indien u nog andere voorbeelden heeft kan dit ook geregistreerd worden. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte heer Buzgulu, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 29 juli 2016 om 15:46 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Serdar Buzgulu