Klacht: Geen post

op 17 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Krijg geen of verkeerde post, aanmanings kosten omdat ik te laat mijn post krijg.
Gewonnen prijs ook niet aangekomen.
Ook al met postbode over gehad en krijs dan te horen klopt veel klachten in uw wijk!!!!
Wat gaat u hier aan dien.

Als ik de poststukken van mij ontvang en niet van mijn achterbuurten of waar dan ook.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Voogsgeerd, Uit uw bericht begrijp ik dat u vaak post niet of verkeerd ontvangt. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend voor u moet zijn. Mijn excuses voor het ongemak! Helaas heb ik onvoldoende informatie om uw melding door te zetten. Graag hoor ik het volgende nog van u. Over de niet ontvangen post: - Wie zijn de afzenders? - Wilt u bij de afzenders navragen of deze post door PostNL wordt bezorgd? - Op welke datum is deze post verzonden? Over de verkeerd bezorgde post: - Wie zijn de afzenders? - Weet u zeker dat deze post door PostNL wordt bezorgd? Te herkennen aan de grijs/zwart/oranje regel rechtsonder op de envelop. - Op welke datum is deze post verkeerd bezorgd? - Op welk adres is deze post bezorgd? - Staat uw adres juist op de post? Deze specifieke informatie is nodig om de juiste procesgang na te gaan. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Voogsgeerd, Onlangs hebben wij u via deze website om meer informatie gevraagd. Wij hebben tot op heden helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Graag ontvangen wij van u alsnog de benodigde informatie, zodat wij uw melding kunnen afhandelen. Mocht u deze informatie niet tijdig aanleveren, dan wordt uw melding over enkele dagen als afgehandeld beschouwd. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 25 juli 2016 om 13:31 geantwoord

Geachte mevrouw Voogsgeerd,

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Anita Voogsgeerd