Klacht: Geen player en geen geld terug

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ook ik heb op 24-03-2017 een NonStopPlayer besteld bij MultiMediaexpert.
Via iDeal betaald a {89,-}
Apparaat niet voorradig en zou worden verzonden als nieuwe bestelling zou zijn gearriveerd.
op 13-04-2017 een mail in de box dat apparaat niet geleverd kan worden omdat het illegaal blijkt te zijn het geld zou worden terug gestort.
nu 13-05-2017 het geld is er nog steeds niet. Brief was ondertekend door R. Sahin
email van hun:MultiMediaExpert
waar blijft het???????????

Gewenste Oplossing:

Tevreden na ontvangst van de betailng

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Multimediaexpert.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Multimediaexpert.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Herman Nijenhuijs