Klacht: Geen PINcode ophalen pakket/brief automaat

op 27 mei 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakketten besteld, deze zouden zijn geleverd bij een afhaalpunt, daar eenmaal aangekomen krijg ik te horen dat deze in de Pakket/Brief automaat voor het afhaalpunt zijn geplaatst. Echter hiervoor heb ik geen PINcode ontvangen. Gebeld met de helpdesk, meerdere keren doorverbonden, meerdere antwoorden gekregen. Niemand kan iets doen of vertellen.

Gewenste Oplossing:

Graag PINcodes aan mij toezenden zodat ik mijn paketten kan afhalen. Of ervoor zorgen dat de pakket/brief automaat wordt leeg gehaald en de paketten worden afgeleverd op het pakket punt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 mei 2021 om 23:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een door u te ontvangen zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zie dat er al een melding voor u uitgezet is geweest, echter toen de behandelaar er mee wou begonnen kwam deze er achter dat u het pakket inmiddels al af heeft kunnen halen. Dat is fijn om te zien! Ik ga er van uit dat u uw zending in ontvangst heeft mogen nemen en wil mijn excuus aanbieden voor de onduidelijkheden.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door RCcarGroen