Klacht: Geen pillen ontvangen wel factuur

op 12 mei 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Hallo,

Ik heb geen pillen ontvangen van detoxactief, maar wel een rekening van Billink.
Ik zie nu overal dat iedereen met dit bedrijf problemen heeft en aanmaningen krijgt. Ik kan ze telefonisch niet bereiken want ze hebben een mailbox op telefoonnummer gezet en andere nummer is telefonisch alleen maar in gesprek. Volgens mij ook totaal niet bereikbaar.
Wil totaal niets meer ontvangen, maar zit nu wel met een rekening waar ik waarschijnlijk als ik niet betaal een aanmaling over krijg.
Hoe moet ik dit oplossen. Op sociaal media lees ik dat het zware oplichters zijn.

Guus ten Bosch

Als dit opgelost is

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Billink nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht ten Bosch

1 maand geleden - Het is opgelost. DHL gebeld en bleek dat er geen handtekening was geplaatst wat het bedrijf wel zij. Daardoor kon ik er onderuit komen. Ze hadden gewoon streepje gezet.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 12 juli 2017 om 11:56 geantwoord

Beste Ten Bosch,

Excuus voor de late reactie.

Fijn dat het voor je is opgelost door de webshop.

Fijne dag!
Eva

Alle klachten die gemeld zijn door ten Bosch