Klacht: geen panini maker meer in we winkel

op 02 februari 2014 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

beste,
vorige week kregen we de reclame in de brievenbus. Daarin stond een panini maker in de promotie (op=op). We zijn onmiddellijk naar de winkel in Oudenaarde (België) gereden. Daar vonden we de panini maker niet terug. De mensen van de winkel konden zich niet herinneren dat het artikel was geleverd. Ze konden het ook niet in de computer terugvinden. Ik begrijp dat wanneer er bij een artikel staat op=op , dat je dan te laat bent. Ik vind het niet kunnen als het artikel niet geleverd is in de winkel.
Ik laat mij dan ook niet afwimpelen met een uitleg van … “er is er misschien één geleverd”.
Graag wil ik een oplossing voor dit probleem en het zou mij dan ook plezier doen mochten jullie mij alsnog een panini maker kunnen bezorgen aan de prijs waarvan hij in de reclame stond.
MVG
Valerie Mincke
Louise-Mariestraat 3
9680 Maarkedal (België)
Tel : 0475472858

Graag had ik een panini ijzer aan de vooropgestelde winkelprijs alsnog kunnen krijgen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door valeriemincke