Klacht: Geen pakktje ontvangen alliexpresse

op 17 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Jonkhart, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te lezen dat u uw bestelling niet heeft ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u hier duidelijkheid over wilt. Bij het trackingnummer dat u meestuurt kan ik helaas geen gegevens vinden. Zou u deze op typefouten willen controleren? Daarnaast wil ik u ook vragen om bij uw (directe) buren navraag te doen. Het is mogelijk dat uw bestelling daar terecht is gekomen. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Jan jonkhart

3 maanden geleden - LX493294005NL Deze track en trace code heb ik gekregen van alli expresse staat succesvol geleverd helaas geen pakje gekregen na vraag aan buren geen respons wil graag weten waar het is afgeleverd vriendelijke gr jan jonkhart

Heeft op 17 september 2018 om 14:12 geantwoord

Geachte heer Jonkhart,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb de code voor u gecontroleerd, echter is het niet gelukt om te achterhalen wat de status is van uw zending. U kunt het beste de afzender hiervan op de hoogte stellen. Als opdrachtgever kan de afzender bij de buitenlandse postorganisatie een onderzoek naar uw pakket aanvragen. Het is aan de afzender om de uitkomst van dit onderzoek aan u door te sturen en met een passende oplossing te komen.

PostNL Klantenservice

Heeft op 17 september 2018 om 14:49 geantwoord

Daar komen jullie wel heel goedkoop van af zoek het maar uit de code komt toch van post nl weten jullie toch wel waar het is gebleven daar is de code toch voor ben zeker niet te vreden

Alle klachten die gemeld zijn door Jan jonkhart