Klacht: Geen pakketleveringen op zaterdag

op 20 januari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Steeds als ik iets bestel op vrijdag en ik een track & trace code ontvang waarin aangegeven staat dat het pakket tussen 9:15 en 11:45 zal worden geleverd op zaterdag, wordt dit zaterdagmorgen vroeg aangepast naar maandaglevering. Dit is de laatste tijd al zeker 4x gebeurd. Rijden jullie gewoon niet bij ons op zaterdag?

Gewoon netjes leveren op de aangegeven tijd

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte heer Van der Grijn, Wat vervelend te vernemen dat uw pakketten de laatste tijd niet meer op zaterdag bij u worden aangeboden, maar naar maandag verplaatst worden. Ik wil graag nagaan wat hiervan de reden kan zijn. Heeft u voor mij de 3S code(s) van de pakketten waarbij dit heeft plaatst gevonden? Dan kan ik u verder informeren. Ik hoor het graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer van der Grijn, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 30 januari 2018 om 09:37 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Heeft op 24 februari 2018 om 09:26 geantwoord

Gister een bestelling gedaan en vandaag weer hetzelfde liedje. Bezorger zou komen tussen 9:45 en 14:00 Zojuist geeft de Track & Trace weer maandag aan! Heel fijn als je op je spullen zit te wachten!

Alle klachten die gemeld zijn door florisnl