Klacht: Geen pakketjes gehad voor de tweede keer

op 12 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een aantal weken geleden, had ik een ketting gekocht voor mijn verjaardag.
Ik verwachte dat hij wel optijd geleverd werd. Maar niet dus.
Helemaal niks in tegendeel!
Ik heb de verkoper een bericht gestuurd, en die waren zo vriendelijk om een nieuwe ketting op te sturen.
Ik kreeg die HEEL laat binnen. Pas op een zaterdaf avond, en pas rond 23:00?????

Ik had deze week een mooi kraagje gekocht, en de verkoper heeft deze op dinsdag 26 september, na 18:00 verstuurd.
Het is nu als zaterdag, en er is nog steeds niks.
Ik wordt hier een beetje moe van want dit is nu wel al weer de tweede keer? Dit klopt toch niet postNL

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn pakketje(s) binnen heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 week geleden - Geachte mevrouw Koks, Hartelijk dank voor uw bericht. Hierin geeft u aan dat het recentelijk meermaals is voorgekomen dat uw pakketten niet, of pas heel laat aankwamen. Ik kan me voorstellen dat u hier verre van blij mee bent en wil u dan ook mijn oprechte excuses aanbieden. Graag kijk ik met u mee richting een oplossing. Heeft u het pakket met kraagje inmiddels ontvangen? Zo niet, kunt u dan aangeven of deze met, of zonder Track&Trace-code is verstuurd? En vanuit welke plaats is deze verstuurd? Weet u daarnaast zeker dat hij met PostNL is verzonden? Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Dominique Koks

1 week geleden - hoi, Ja het is zeer vervelend en nu helemaal omdat mijn zieke moeder, (die deze heeft gekocht voor mij) in het nziekenhuis ligt, en dus betekenen deze pakketjes behoorlijk veel voor mij. Nee ik heb nog niks ontvangen, hij is ook niet met een track en trace code verzonden. Hij is vanuit (na mijn weten) Eindhoven verzonden. En hij is inderdaad via postNL verzonden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 oktober 2017 om 12:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Koks,

Hartelijk dank voor uw reactie. Uw klacht is doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling. De leidinggevende zal dit verder oppakken en betrokken medewerkers binnen vijf werkdagen aanspreken op de gemaakte fouten om herhaling te voorkomen en de bezorging te verbeteren. Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik tot mijn spijt niet achterhalen wat er precies is gebeurd met de poststukken die u niet heeft ontvangen. Ik ga er vanuit dat de bezorging weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Nogmaals mijn excuses voor alle overlast.
Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 12 oktober 2017 om 14:01 geantwoord

ik vindt het geen goede oplossing, ik wil mijn pakketjes binnen krijgen. ik heb hier wel voor betaald, en jullie zijn verantwoordelijk van de vermiste pakketjes.
ik hoop dat de leiding gevende kan achterhalen wat er is gebeurt, en dat de BEZORGERS er op aan gesproken worden die in mijn wijk lopen.
en dat de pakketjes alsnog gevonden worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Dominique Koks