Klacht: Geen pakketje ontvangen

op 02 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zou 30 juni mijn pakketje binnen krijgen. Mijn vriend is de hele dag thuis geweest, op de site stond dat ie bezorgd was om kwart voor 5. Tot heden niks ontvangen!! Toen hev ik contact genomen met de verzender en die hebben een onderzoek laten starten waaruit kwam ; chauffeur heeft het op het juiste adres geleverd zonder problemen. Waar en bij wie dan? En omdat de chauffeur dat zegt kan ik geen claim indienen bij mijn verzender!!! (Onderzoek is dus nu gestopt) Dit is niet de 1e klacht over DHL! Meer mensen hebben hetzelfde probleem, dus het ligt niet aan/bij mij.

Als DHL contact op ga nemen met mijn afzender en toegeeft dat het pakketje er niet is. Zodat ik een claim in kan dienen!

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 augustus 2017 om 14:28 geantwoord

Goedemiddag,
U kunt altijd een claim indienen bij de afzender dat u uw pakket niet gehad hebt. Daar heeft u tenslotte recht op! De verzender start dan het onderzoek bij ons en mocht het pakket vermist zijn zal de afzender u hiervoor vergoeden. Alle partijen dienen op de hoogte te zijn van deze werkwijze. Onze excuses vor de verwarring.
Lea
DHL Parcel Webcare

Heeft op 02 augustus 2017 om 15:34 geantwoord

Bedankt voor uw bericht, hun hebben inderdaad een onderzoek laten starten maar omdat de chauffeur van dhl aangeeft bij mij te zijn geweest terwijl dat niet zo is, zou ik eerst mijn geld ook helemaal niet terug krijgen omdat ze van dhl t antwoord uitgingen heb nu uiteindelijk de helft terug gekregen omdat t niet anders kon anders zou ik niks krijgen..

Alle klachten die gemeld zijn door Riekiex