Klacht: Geen pakketje ontvangen

op 25 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 16 juli bestelling geplaatst, mail ontvangen van DHL dat mijn pakket was aangemeld op 17 juli, daarbij code ontvangen zodat ik kan bijhouden wanneer het met de bezorger mee ging,tot op de dag van vandaag blijft er op de site staan dat mijn pakket is aangemeld, maar verder gebeurt er niets, gebeld met DHL,daar werd mij verteld dat ik contact moest opnemen met de verzender, dat heb ik ondertussen ook al 3 keer gedaan, verzender heeft ook contact opgenomen met dhl,maar er gebeurt maar niks, we zijn nu ACHT dagen verder en ik begin mij nu toch echt te ergeren, ik wil mijn pakket, ik heb het nodig,

Dat ik vandaag mijn pakket ontvang

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 25 juli 2017 om 13:48 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Van deze zending hebben wij alleen een vooraanmelding ontvangen. Als de verzender het pakket al daadwerkelijk aan DHL heeft verzonden wil ik u adviseren contact met ze op te nemen zodat ze bij DHL een onderzoek kunnen starten.

Miranda
DHL Parcel Webcare

Heeft op 25 juli 2017 om 16:09 geantwoord

Dit is een beetje boter na de vis oplossing, na vandaag zelf weer eens aan het bellen geslagen,en dat onderzoek was al aangevraagd door de verzender,en na weer telefonisch contact met DHL,blijkt er de 19e al vanalles aan de hand was qua verzending, verkeerde label en ik weet niet meer, terug gestuurd naar Utrecht, ja ja,ik ben er wel klaar mee, ik zelf zal iig nooit meer gebruik maken van DHL!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Anja hofman