Klacht: Geen pakketje

op 05 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Na het aankopen van een GTX 1060 Videokaart nooit meer een pakketje gezien. Na constant van PostNL te horen dat hij wel op het sorteercentrum is maar dat hij nog niet bezorgt is. Wanneer ik vraag wanneer ik hem binnen krijg of wanneer iets anders kan ondernemen krijg je het antwoord dat je eerst 5 dagen moet wachten, tegen die tijd is er al niks meer aan te doen en is je pakketje weg. Geen geld of pakketje terug, niks. Laatst ook nog een scherm laten versturen, toen hij binnen kwam was hij helemaal kapot. Aangetekend verstuurd maar nooit een cent terug gekregen. Ik moest al het geld terug halen bij de verkoper omdat PostNL niks wilde uitkeren wegens “onvoldoende bewijs” dat het bij hun mis was gegaan.

Ik ben tevreden als ik of:
Mijn pakketje terug krijg
Mijn geld terug krijg.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw van Dijk, Hartelijk dank voor uw bericht. Hieruit verneem ik dat u een pakket verwachtte met daarin een videokaart, maar dat deze behoorlijk vertraagd was. Ik kan mij voorstellen dat u hier verre van vrolijk van werd en wil u dan ook allereerst mijn excuses aanbieden. Graag werp ik een blik op de situatie. Zou u mij hiervoor de 3S-code van het betreffende pakket kunnen sturen? In afwachting van uw antwoord verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht AleidVD

1 maand geleden - De code is: 3SKR029148076

Heeft op 10 juli 2017 om 13:04 geantwoord

Geachte mevrouw van Dijk,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Helaas zie ik nog geen update in de track en trace. Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender. De afzender kan contact met ons opnemen om een onderzoek in te laten stellen.

Alle klachten die gemeld zijn door AleidVD