Klacht: Geen pakket ontvangen/dinsdag 04 juli levering

op 07 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Maandagavond met spoed een koffieapparaat besteld bij Wehkamp en dinsdag de levering (koffie in de ochtend…heerlijk!)
Wehkamp en DHL geven elkaar de schuld en de klant is de dupe!
Zie foto, inmiddels staat de levering al 3 keer ”Tijdelijke overmacht”
Staat al die dagen in het depot te wachten, na diverse telefoontjes met DHL krijg ik steeds te horen “de chauffeur is ingepland maar het icoontje onderweg wil maar niet zichtbaar worden.
Sorteren en chauffeur inplannen is dus niks waard en dat is om de klant min of meer op het verkeerd been zetten!
Gevraagd of zij de chauffeur kunnen bellen maar helaas….geen telefoonnummer van hun eigen medewerkers.
Bij navraag bij het afleveradres kreeg ik te horen, DHL loopt hopeloos achter en kan de hoeveelheid pakketten niet meer aan!

VANDAAG LEVEREN EN GEEN SMOESJES MEER DHL!!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 07 juli 2017 om 13:52 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is niet fijn dat u zo lang hebt moeten wachten op uw bestelde koffieapparaat doordat er twee keer overmacht is gescand, mijn excuses hiervoor. Volgens mijn gegevens is het pakket gisteren bij de gekozen parcelshop afgeleverd en heeft u het hier inmiddels opgehaald.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door HWF