Klacht: Geen pakket ontvangen, wel melding dat het bezorgd is.

op 09 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 09 oktober 2017 om 14:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede middag!

Bedankt voor uw bericht.
U geeft aan dat u de zending afgelopen zaterdag niet ontvangen heeft, ondanks de melding via track & trace. Volgens ons systeem is dit een buspakje, kan het zijn dat de bezorger het pakketje wellicht in uw brievenbus heeft achtergelaten?

Mocht u het pakket hier ook niet terugvinden dan wil ik u adviseren om hier een melding van te maken bij de verzender van uw pakket. Wij kunnen dan namelijk samen met de verzender een onderzoek opstarten.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Jen19