Klacht: Geen pakket ontvangen, betr; UPS trackingnr. LZ144269037US

M. Hartman Kok op 03 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte mevr/ mijnheer,
Ik zou een levering gehad hebben op 11 okt, , UPS trackingnummer LZ144269037US, uit de United States, die dag was ik thuis en ik heb ook geen brief in de bus gehad.
Zou u mij kunnen vertellen waar ik mijn pakketje kan ophalen?
BVD
Mvg
M. Hartman Kok
Fonteinkruid 29
1441XJ Purmerend

Gaarne adres waar ik mijn pakketje kan ophalen.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 03 november 2017 om 13:45 geantwoord

Geachte heer Hartman Kok,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat u nog geen aanvullende informatie over uw pakket heeft. Graag reageer ik op uw bericht.

Zo te zien is het pakket na aankomst in Nederland verder gegaan als 3SEBEL4242004. Omdat er inklaringskosten voor dit pakket berekend zijn, is dit pakket rechtstreeks naar de afhaallocatie (DA Drogist in Purmerend) gestuurd. Sinds 11 oktober lag dit pakket voor u klaar om afgehaald te worden.

Omdat het pakket niet binnen twee weken is afgehaald, is deze retour afzender gestuurd. Aangezien wij dit proces niet tegen kunnen houden, raad ik u aan contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.

Omdat u geen notificatie heeft ontvangen dat het pakket beschikbaar was op de afhaallocatie, heb ik hier melding van gemaakt. Op die manier kan de kans verkleind worden dat dit opnieuw gebeurt.

Daarnaast raad ik u aan om voor volgende pakketten afkomstig uit het buitenland de status in de gaten te blijven houden via www.internationalparceltracking.com. U kunt hier de buitenlandse code invullen, zodra er een 3S-code bekend is zal deze getoond worden.

Ik hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

M. Hartman Kok

Heeft op 07 november 2017 om 17:53 geantwoord

De kans wordt verkleint in de toekomst , daar word IK toch niet mee geholpen. !

Alle klachten die gemeld zijn door