Klacht: Geen pakket ontvangen!

op 08 juli 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vrijdag 28 juni jl. Zou mijn pakket moeten afgeleverd zijn volgens post NL 3SKABA116613595 . Nu naar een week wachten en twee telefoontjes naar post NL nog geen steek verder. Contact gehad met de verzender en, ook haar wordt verteld niks te kunnen doen. En wat post NL aangeeft natuurlijk lossen we het probleem graag zo snel mogelijk op wordt geen gehoor aangegeven. Aan de telefoon wordt je snel en simpel afgewimpeld met ,als antwoord we kunnen niks voor u doen! Dan had je het aangetekend moeten laten verzenden. Zo gaat het dus: pakket afleveren bij post NL , verzending betalen en uiteindelijk niks ontvangen en de klant gewoon een notitie sturen dat het pakket bezorgd is, en simpel afgescheepd worden als je telefonisch contact met ze zoekt. Met als resultaat nu iets te hebben betaald wat je niet hebt ontvangen! Slechte service!

Als het pakket bij mij verzonden werd. Altijd maar een simpel antwoord van: wij kunnen niks voor u doen komt ook mijn neus uit. Ze schepen je gewoon af. Of op zijn minst een beetje hulp of excuses.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 08 juli 2019 om 12:04 geantwoord

Geachte mevrouw,

Ik vind het kwalijk dat u dit pakket niet heeft ontvangen en ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt. Mijn excuses hiervoor. Omdat dit pakket onverzekerd is verzonden en er niet getekend hoeft te worden voor ontvangst is het niet mogelijk om een onderzoek te starten of een vergoeding te ontvangen, maar de afzender kan hierover een klacht bij ons indienen om dit te registreren en de bezorging extra in de gaten te houden. Ik hoop dat u samen met de afzender nog tot een oplossing kunt komen. Daar heeft u een overeenkomst mee.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Liannedouna