Klacht: Geen pakket ontvangen

op 10 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht joopstadhouder1946@gmail.com

3 maanden geleden - Ik ga ervan uit dat het in orde komt. Vriendelijke groeten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 september 2018 om 11:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Stadhouder,

Ik zie op welk pakket u zit te wachten. Helaas heeft de verzender hier twee afleverpogingen voor besteld en hebben wij u niet thuis getroffen op deze momenten.

Het pakket is door ons geretourneerd aan het bedrijf waar u de bestelling heeft gedaan. Ik adviseer u hiermee contact op te nemen en te vragen of zij een nieuwe verzendpoging voor het pakket willen doen. U kunt ook vragen of zij het direct naar een DHL ServicePoint willen sturen, zodat u het daar kan afhalen.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door joopstadhouder1946@gmail.com